22. Klantvriendelijkheid.Service please

Service please! Meer omzet op een eenvoudige manier

Serviceniveaus verbeteren

Chris Loos, Trainer / Consultant

Geplaatst op

Kijk eens hoe de meeste bedrijven omgaan met hun klanten

Paul Gorman schreef:
 
"Denk er eens over na hoe bedrijven vaak vergeten een relatie op te bouwen met hun klant."

Zijn stelling blijkt helaas vaak te kloppen.
Wanneer was de laatste keer dat je werd geïnformeerd door jouw kledingzaak met een persoonlijke brief? Dat ze een mooie aanbieding voor je hadden samengesteld, en hoe ze het zouden waarderen wanneer je in de komende 14 dagen zou kunnen komen passen?

Of ...
 
Wanneer ontving je voor het laatst een persoonlijke uitnodiging voor een romantisch weekend in een elegant hotel waar jij en jouw partner een paar maanden geleden verbleven?

Wanneer liep je een winkel, een autosalon, een restaurant of een bank uit en dacht: "Dat was een plezierige ervaring die ik niet snel zal vergeten."

Neem deze week iedere dag eens 3 minuten de tijd om te kijken hoe jouw medewerkers en jouw collega’s eraan werken het contact met de klant een plezierige, waardevolle ervaring te maken.


Goed nieuws

"SERVICENIVEAUS ZIJN EENVOUDIG TE VERBETEREN"

Neem de tijd om een consistente, waardevolle 'leverancier – afnemer'-relatie op te bouwen. Het zal jouw bedrijf ten goede veranderen — en het succes zal u volgen. 

Tot slot ...

We komen graag eens koffie drinken en maken voor jou inzichtelijk waar jouw kansen op verbeterd salesrendement liggen! Neem dan vrijblijvend contact met ons op via onderstaand formulier of telefonisch via 055 - 301 53 19.