Kijk eens hoe de meeste bedrijven omgaan met hun klanten
Paul Gorman schreef:
"Denk er eens over na hoe bedrijven vaak vergeten een relatie op te bouwen met hun klant."
Zijn stelling blijkt helaas vaak te kloppen.
Wanneer was de laatste keer dat je werd geïnformeerd door jouw kledingzaak met een persoonlijke brief? Dat ze een mooie aanbieding voor je hadden samengesteld, en hoe ze het zouden waarderen wanneer je in de komende 14 dagen zou kunnen komen passen?
Of ...
Wanneer ontving je voor het laatst een persoonlijke uitnodiging voor een romantisch weekend in een elegant hotel waar jij en jouw partner een paar maanden geleden verbleven?
Wanneer liep je een winkel, een autosalon, een restaurant of een bank uit en dacht: "Dat was een plezierige ervaring die ik niet snel zal vergeten."
Neem deze week iedere dag eens 3 minuten de tijd om te kijken hoe jouw medewerkers en jouw collega’s eraan werken het contact met de klant een plezierige, waardevolle ervaring te maken.
Goed nieuws
"SERVICENIVEAUS ZIJN EENVOUDIG TE VERBETEREN"
Neem de tijd om een consistente, waardevolle 'leverancier – afnemer'-relatie op te bouwen. Het zal jouw bedrijf ten goede veranderen — en het succes zal u volgen.
Tot slot ...
Wordt door middel van een sales training van Excellent ondergedompeld in de mogelijkheden hoe jij je klantrelaties duurzaam kan maken. Stuur ons een bericht of neem telefonisch contact met ons op 055 301 53 19.